ĆWICZENIE NR 1: opracować ćwiczenie indywidualne dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na podstawie oglądania odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Morfina; Aleksiej Bałabanow
Że życie ma sens; Grzegorz Lipiec, The Bird People in China; Takashi Miike
Skorpion, panna i łucznik; Andrzej Kondratiuk
O-bi, o-ba: Koniec cywilizacji; Piotr Szulkin, Pętla; Wojciech Has
2046; Kar Wai Wong
Rocky 4; Sylvester Stallone, Złote runo; Janusz Kondratiuk
Sie macie ludzie; Krzysztof Magowski, Dzieci niebios; Majid Majidi
Traffic; Steven Soderbergh
12 małp; Terry Gilliam, Gniew oceanu; Wolfgang Petersen
Kłamca, kłamca ; Tom Shadyac
102 Dalmatyńczyki; Kevin Lima
ZADANIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji tekstu do wybranego z poniższych utworów muzycznych:
Moody Blues, The, Days Of Future Passed, Rage Against The Machine, Rage Against The Machine
Dire Straits, On Every Street, Pearl Jam, Jeremy, Verve, The, A Northern Soul
Kult, Tata Kazika, Kiss, Alive!, Sting, …Nothing Like The Sun
Pink Floyd, Wish You Were Here
PROBLEM NR 3: – Umiejętność prostego artykułowania nieintuicyjnych instrukcji. Opracować przekonującą nie tylko lekarzy zasadę przyjmowania dowolnej zponiższych medykamentów:
90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
179.1, Leki przeciwpsychotyczne – flupentyksol do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
168.0, Leki stosowane w chorobie Parkinsona – leki doustne zawierające lewodopa z inhibitorem dekarboksylazy
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne