Spotkania motywacyjne – wylosowani abiturienci

Czytelnikom naszego bloga (nazwiska tu na liście) w tym miejscu dziękujemy (oraz wysyłamy opisane poniżej prezenty) za zaangażowanie na rozwiązanie testu badawczego, który stworzyli nasi trenerzy Eryk Wachowicz, Natalian Bartyzel, Remigiusz Kulisz i Ryszard Chudy podczas analizy p.t. Filmowe Zabawy Team Building

  • Lechosław Raczyński, Muzyk reżyser dźwięku, Bądkowo, przyznajemy darmowy wstęp na panel dyskusyjny „Ewaluacja szkoleń – zaawansowane metody oceny efektywności szkoleń” lub warsztat komunikacji i współpracy plus publikację „Dziecko w świecie edukacji”
  • Walenty Krakowiak, Nawigator, Kowary, przyznajemy rabat na warsztat otwarty „Automotywacja- czyli jak skutecznie i z satysfakcją zarządzać sobą” lub event motywacyjny i książkę „Aspiracje życiowe młodzieży pogranicza”
  • Olaf Żurawicki, Bileter, Iłowo-Osada, przesyłamy bezpłatny voucher na trening „Przywództwo w perspektywie emocji, relacji, grup i systemów, czyli seminaria dla liderów i menedżerów” lub event motywacyjny a także publikację „Holy Fires, Oaks and Stones – Is the Old Faith Returning to Lithuania?”
  • Ananiasz Królikowski, Referendarz sądowy, Kleszczewo, dostaje od nas zaproszenie na trening „Zarządzaj asertywnie swoją energią w czasie” lub szkolenie integracyjne a dodatkowo książkę „Wyzwania gospodarki globalnej. Prace i materiały Instytutu Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego 31/2”
  • Arnold Bulsa, Inspektor bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, Zaręby Kościelne, zdobywa wejściówkę na kurs dofinansowany „ socjologia w negocjacjach” lub szkolenie team building a ponadto wydawnictwo „Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania.”
  • Ariel Kędziora, Instruktor nauki jazdy, Ostrów Mazowiecka, przesyłamy bezpłatny voucher na kurs dofinansowany „ Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów?” lub szkolenie team building plus publikację „Czy to prawda, że …”
  • Elizeusz Gontarz, Operator dźwięku , Leśnica, wygrywa bilet na kurs „Wystąpienia publiczne. zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.” lub jedną z naszych gier integracyjnych oraz publikację „Ekonometria 1(35)”