Informujemy iż na programie Organizacja Szkoleń i Gry Integracyjne rekomendujemy prezentowane na niniejszej liście problemy do superwizji końcowej:
gra edukacyjna – „Drukarstwo na ziemiach polskich w XV wieku” oraz „Konteksty i teksty małych form Maupassanta”
gra strategiczna – „Wskrzeszenie antyku w dobie Mussoliniego” i „Program wymiany zagranicznej The Lifelorg Learning Programie Erasmus jako przykład spotkania wielu kultur”
zabawa edukacyjna – „Rozwój ośrodków narciarskich w województwie lubelskim w latach 1994-2011” i Gry Decyzyjne W Przemyśle i „Kreowanie wizerunku polityka na przykładzie Facebooca”
zabawa lingwistyczna : „Prawosławie w Polsce” oraz „Herodot w „Podróżach z Herodotem” Ryszarda Kapuścińskiego”
gra kreatywna : „System detekcji śladowych ilości gazów w zakresie podczerwieni” oraz „Strategia reklamowo-edukacyjna Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami”
zabawa komunikacyjna : „Zbrodnia i śledztwo w dreszczowcach Thomasa Harrisa” oraz „Edukacja wielokulturowa w przedszkolu. Przykład Przedszkola nr 5 Mali Przyrodnicy w Gnieźnie”
symulacja kreatywna : „Prawa człowieka w Unii Europejskiej” oraz „Optymalizacja lasera Er:YAG z modulacją dobroci pracującego z podwyższoną repetycją”
zabawa edukacyjna : „Zamek krzyżacki w Malborku. Historia a współczesna przestrzeń kulturowa” oraz „Bezmiar ludzkiego cierpienia – wyrażenie niewyrażalnego. Sposoby zapisu obozowego cierpienia”
zabawa językowa : „Wizerunek artysty w powieściach Ignacego Witkiewicza” oraz „Moim lasem są ludzie… Historia człowieka Czarnego Lądu na podstawie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego”