Ogłaszamy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Eksperymentalne polecamy tu przedstawione tematy do egzaminu:
gra decyzyjna – „Problemy polityczno-spoleczne Polski lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku, zawarte w utworach zespołu Kult w latach 1986-2001” oraz „Rozum i uczucie w powieściach Jane Austen”
zabawa słownikowa – „Miłość tematem artystyczno- literackim. Na przykładzie powieści epistolarnych „Cierpienie Młodego Wertera”,” Nowa Heloiza’, ” Nniebezpieczne związki”” i „Szlaki turystyczne Bieszczadzkiego Parku Narodowego”
zabawa słownikowa : „Idea świętości prawosławia i katolicyzmu na podstawie Matki Bożej ocenianych żywotów świętych kobiet” oraz Psychodramatyczne Symulacje Menedżerskie oraz „Matteo Ricci SJ – wizjoner ewangelizacji i Dalekiego Wschodu”
zabawa kreatywna – „Działalność turystyczna Janusza Kuśmierczyka” i „Rola sloganu w reklamie”
gra strategiczna – „Poezja białoruska w antologiach polskich po 1989 r.” oraz „Reklama społeczna i inne metody służące zapobieganiu oraz zwalczniu cyberprzemocy w Polsce”
zabawa słownikowa : „Żydzi w Poznaniu na przestrzeni wieków” i „Atrakcyjność turystyczna Estonii”
symulacja kreatywna : „Prawosławie na Dalekim Wschodzie” oraz „Obraz Holocaustu w kinie europejskim”
symulacja kreatywna – „Mechanizmy reklamy. Detekcja zjawisk hiperbolizacji, personifikacji i reizacji w reklamowych przekazach audiowizualnych na tle współczesnej refleksji nad społeczeństwem masowym” i „Liryka dekadencka i odrodzeńcza Leopolda Staffa na tle poezji młodopolskiego Lwowa literackiego”
gra edukacyjna : „Szlaki turystyczne Bieszczadzkiego Parku Narodowego” oraz „Moim lasem są ludzie… Historia człowieka Czarnego Lądu na podstawie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego”